Get a site

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت دولتی

گرایش :منابع انسانی

عنوان : بررسی رابطه میان توانمند سازی روانشناختی کارکنان و فرسودگی شغلی آنان در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی

دانشگاه آزاد اسلامی

واحد تهران مرکزی

دانشکده مدیریت- گروه مدیریت دولتی

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A)

گرایش:”منابع انسانی”

عنوان :

بررسی رابطه میان توانمند سازی روانشناختی کارکنان و فرسودگی شغلی آنان در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی

استاد راهنما:

دکتر حسن گیوریان

استاد مشاور:

دکتر محمود دهگان

زمستان ۱۳۹۲

(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)

تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

فهرست مطالب

فصل اول

کلیات تحقیق.. ۱

مقدمه. ۲

۱-۱-بیان مساله تحقیق.. ۲

۱-۲-اهداف تحقیق.. ۳

۱-۳-اهمیت موضوع تحقیق و انگیزه انتخاب آن.. ۴

۱-۴-سوال ها و فرضیه های تحقیق.. ۵

۱-۴-۳-فرضیه اهم تحقیق.. ۵

۱-۴-۴-فرضیه های اخص تحقیق.. ۵

۱-۵-مدل مفهومی تحقیق.. ۵

۱-۶-تعریف های عملیاتی متغیرها و  واژه های کلیدی.. ۷

۱-۷-روش تحقیق.. ۷

۱-۸-قلمروهای تحقیق.. ۹

۱-۹-جامعه آماری.. ۹

۱-۱۰-حجم نمونه و روش نمونه گیری.. ۹

فصل دوم

مطالعات نظری.. ۱۰

۲-۱- فرسودگی شغلی( تحلیل رفتگی). ۱۰

۲-۱-۲-پیامدهای فرسودگی شغلی.. ۱۴

۲-۲-توانمند سازی.. ۱۵

۲-۲-۱-رویکردهای توانمند سازی.. ۱۶

۲-۲-۱-۱-رویکرد رابطه ای یا چند بعدی.. ۱۶

۲-۲-۱-۲-رویکرد روان شناختی.. ۱۷

۲-۲-۲-توانمند سازی روان شناختی.. ۱۸

۲-۲-۲-۱-احساس معنی دار بودن.. ۱۹

۲-۲-۲-۲-احساس خود کار آمدی.. ۱۹

۲-۲-۲-۳-احساس خود تعیینی.. ۲۰

۲-۲-۲-۴-احساس موثر بودن.. ۲۰

۲-۲-۲-۵-احساس داشتن اعتماد به دیگران.. ۲۰

۲-۲-۳-پیش زمینه های توانمندی روان شناختی.. ۲۱

۲-۲-۳-۱-احترام به خود. ۲۱

۲-۲-۳-۲-کانون کنترل. ۲۱

۲-۲-۳-۲-محتوای کار. ۲۲

۲-۲-۴-پیامدهای توانمندی روان شناختی.. ۲۲

۲-۲-۵-ویژگیهای ساختار اجتماعی واحدهای کاری در فرایندتوانمندسازی.. ۲۳

۲-۲-۶-تاریخچه توانمندسازی.. ۲۴

۲-۲-۶-۱-عصر ماشین.. ۲۴

۲-۲-۶-۲-صنایع بومی و سیستم کارخانه. ۲۵

۲-۲-۶-۳-عرصه مدیریت علمی.. ۲۵

۲-۲-۶-۴-عصر سیستم. ۲۶

۲-۲-۶-۵-نیاز به تغییرات بنیادین.. ۲۶

۲-۲-۶-۶-سازمانهای امروزی و توانمندکننده. ۲۶

۲-۲-۷-سیر توسعه مقیاس های اندازه گیری توانمندسازی.. ۲۷

۲-۲-۸-موانع توانمند سازی.. ۲۸

۲-۲-۸-۱-ترس کارکنان.. ۲۸

۲-۲-۸-۲- تهدیدی برای مدیریت.. ۲۸

۲-۲-۸-۳-سیستم ها و نمادهای مدیریت.. ۲۹

۲-۲-۸-۴-ساختارهای سازمانی.. ۲۹

۲-۲-۸-۵-عدم اطمینان مدیریت.. ۲۹

۲-۲-۸-۶- نا امید شدن مدیریت.. ۲۹

۲-۲-۸-۷-فقدان منابع و زمان کافی.. ۲۹

۲-۲-۹-مزایای توانمند سازی.. ۲۹

۲-۲-۹-۱-مزایای سازمانی.. ۳۰

۲-۲-۹-۲-مزایای فردی.. ۳۰

۲-۲-۱۰-انتقادات نسبت به توانمندسازی.. ۳۰

۲-۲-۱۱-توانمندسازی و قدرت.. ۳۱

۲-۲-۱۱-۱-قدرت به عنوان یک سازه رابطه ای یا چند بعدی.. ۳۲

۲-۲-۱۱-۲-قدرت به عنوان یک سازه انگیزشی.. ۳۲

۲-۲-۱۱-۳-قدرت به عنوان یک بازی با مجموع صفردر مقابل تبادل دو طرفه نفوذ. ۳۲

۲-۳-سابقه تحقیقات گذشته. ۳۳

فصل سوم

روش تحقیق.. ۳۹

مقدمه. ۴۰

۳-۱-روش تحقیق.. ۴۰

۳-۲-متغیرها و شاخص های تحقیق.. ۴۱

۳-۳-قلمروهای تحقیق.. ۴۱

۳-۴-جامعه آماری.. ۴۱

۳-۵-حجم نمونه و روش نمونه گیری.. ۴۱

۳-۶-ابزار جمع‌ آوری اطلاعات.. ۴۲

۳-۷-پایایی پرسشنامه ها ۴۳

۳-۸-اعتبار (روایی) پرسشنامه. ۴۵

۳-۹-روش‌های تجزیه و تحلیل اطلاعات.. ۴۶

فصل چهارم

تجزیه و تحلیل اطلاعات.. ۴۷

۴-۱-مقدمه. ۴۷

۴-۲-آمار توصیفی.. ۴۸

۴-۳-تحلیل عاملی تائیدی.. ۴۸

۴-۴-آزمون فرضیه های تحقیق.. ۵۲

۴-۴-۱-آزمون فرضیه اهم. ۵۲

آزمون فرضیه‌های اخص…. ۵۳

۴-۴-۲-۱-فرضیه اخص اول. ۵۳

۴-۴-۲-۲-فرضیه اخص دوم. ۵۴

۴-۴-۲-۳-فرضیه اخص سوم. ۵۴

۴-۴-۲-۴-فرضیه اخص چهارم. ۵۵

۴-۴-۲-۵-فرضیه اخص پنجم. ۵۶

۴-۴-۳-آزمون تحلیل واریانس فریدمن.. ۵۷

فصل پنجم

بحث و نتیجه گیری.. ۵۹

۵-۱-مقدمه. ۶۰

۵-۲-نتیجه گیری براساس نتایج بدست آمده از آزمون فرضیه ها ۶۱

۵-۳-پیشنهادات براساس نتایج تحقیق.. ۶۳

۵-۳-۱-پیشنهادات براساس فرضیه اصلی تحقیق.. ۶۳

۵-۳-۲-پیشنهادات براساس فرضیه اخص اول. ۶۴

۵-۳-۳-پیشنهادات براساس فرضیه اخص دوم. ۶۴

۵-۳-۴-پیشنهادات براساس فرضیه اخص سوم. ۶۴

۵-۳-۵-پیشنهادات براساس فرضیه اخص چهارم. ۶۴

۵-۳-۶-پیشنهادات براساس فرضیه اخص پنجم. ۶۵

۵-۴-پیشنهادات برای محققان آینده. ۶۵

منابع و مآخذ. ۷۱

منابع فارسی.. ۷۲

منابع لاتین.. ۷۳

ضمایم و پیوست ها ۶۶

Abstract.. 74

 

 

فهرست جداول

جدول ۳-۱: طیف لیکرت.. ۴۳

جدول ۳-۲: ابعاد متغیرها و تعداد کلی سؤال ها ۴۳

جدول ۳-۳: پایایی مقیاس توانمند سازی روانشناختی.. ۴۵

جدول ۳-۴: پایایی مقیاس فرسودگی شغلی.. ۴۵

جدول ۴-۱: آمارتوصیفی متغیرهای پژوهش… ۴۸

جدول ۴-۲: بارهای عاملی گویه های مقیاس توانمندسازی.. ۵۰

جدول ۴-۳: بارهای عاملی گویه های مقیاس فرسودگی شغلی.. ۵۲

جدول ۴-۴: نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن میان توانمند سازی روانشناختی کارکنان و فرسودگی شغلی   ۵۳

جدول ۴-۵: نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن میان احساس شایستگی و فرسودگی شغلی.. ۵۳

جدول ۴-۶: نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن میان داشتن حق انتخاب و فرسودگی شغلی.. ۵۴

جدول ۴-۷: نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن میان احساس موثر بودن و فرسودگی شغلی.. ۵۵

جدول ۴-۸: نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن میان احساس معنی داری و فرسودگی شغلی.. ۵۶

جدول ۴-۹: نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن میان داشتن اعتماد به دیگران و فرسودگی شغلی   ۵۶

جدول ۴-۱۰: میانگین رتبه ها در آزمون فریدمن به منظور بررسی عوامل مرتبط با فرسودگی شغلی   ۵۷

جدول ۴-۱۱: آزمون معنی داری فریدمن.. ۵۷

جدول ۴-۱۲: میانگین رتبه های عوامل مرتبط با توانمندسازی روانشناختی.. ۵۸

جدول ۴-۱۴: آزمون معنی داری فریدمن.. ۵۸

 

 

 

فهرست نمودارها

نمودار شماره۱-۱:مدل مفهومی تحقیق.. ۶

 

 

 

 

 

فهرست شکلها

شکل ۴-۱: تحلیل عاملی تائیدی سازه توانمند سازی.. ۴۹

شکل ۴-۲: تحلیل عاملی تائیدی سازه فرسودگی شغلی.. ۵۱

 

 

تعداد صفحه : ۸۵

قیمت : ۱۴۷۰۰تومان

بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد

و در ضمن فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

پشتیبانی سایت :        *       [email protected]

در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.

 

[add_to_cart id=151566]

—-

پشتیبانی سایت :       

*