پایان نامه شناسایی تقاضای پنهان مشتریان انواع خدمات بانک تجارت مارس 23rd, 2020 by tez Facebook پایان نامه شناسایی تقاضای پنهان مشتریان انواع خدمات بانک تجارت گرایش : بازاریابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد( M.A) مدیریت بازرگانی – گرایش بازاریابی عنوان: شناسایی تقاضای پنهان مشتریان انواع خدمات بانک تجارت (خصوصا خدمات الکترونیکی) و ارائه مدل مناسب آن استاد راهنما: دکتر حسین معینی تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)عنوان صفحهچکیده. ۱فصل اول: کلیات تحقیق۱-۱.مقدمه تحقیق. ۳۱-۲.بیان مسئله . ۳۱-۳.اهمیت و ضرورت تحقیق ۶۱-۴.اهداف تحقیق ۶۱-۵.قلمرو تحقیق ۶۱-۵-۱.قلمرو موضوعی ۶۱-۵-۲.قلمرو مکانی. ۷۱-۵-۳.قلمرو زمانی. ۷۱-۶.کاربرد نتایج تحقیق ۷۱-۷.تعریف واژه ها و اصطلاحات. ۷۱-۷-۱.تقاضای پنهان مشتریان. ۷۱-۷-۲.بانکداری الکترونیک ۷۱-۷-۳.سودمندی ادراک شده. ۸۱-۷-۴.کیفیت خدمات ۸۱-۷-۵.ارتباطات کارکنان. ۸۱-۷-۶.انتظارات مشتریان ۸ ۱-۸.خلاصه فصل ۹فصل دوم: پیشینه تحقیق۲-۱.مقدمه. ۱۱۲-۲.بازاریابی. ۱۱۲-۳.بازارگرایی ۱۳۲-۳-۱رفتارهای بازارگرایی. ۱۴۲-۳-۲.پیش زمینه های بازار گرایی ۱۵۲-۳-۳.ساخت مفهوم بازار گرا ۱۶۲-۳-۴.مدلهای بازار گرایی ۱۷۲-۳-۵.اهمیت بازارگرایی فرهنگی در مقابل رفتاری ۱۸۲-۴.رضایت مندی مشتریان. ۱۹۲-۵.تجارب مشتریان ۲۰۲-۶.عوامل تاثیرگذار بر رضایت مندی مشتریان. ۲۱۲-۷.تاثیر رضایت مندی مشتریان بر سودآوری سازمان. ۲۲۲-۸.اندازه گیری رضایت مندی مشتریان. ۲۴۲-۹.کیفیت خدمات و رضایت مندی مشتریان. ۲۵۲-۱۰.تعریف کیفیت. ۲۷۲-۱۱.تعریف خدمات. ۲۷۲-۱۲.مدیریت خدمات. ۲۸۲-۱۳.تعریف کیفیت خدمات. ۲۸۲-۱۴.کیفیت فنی ۲۹۲-۱۵.کیفیت عملیاتی ۲۹۲-۱۶.ابعاد کیفیت خدمات ۳۰۲-۱۷.دلایل پیروی سازمانها از استراتژی بهبود کیفیت خدمات ۳۱۲-۱۸.ارزش مشتری. ۳۲۲-۱۹.ارزش. ۳۴۲-۲۰.ارزش از دیدگاه مشتری. ۳۴۲-۲۱.گروه های ارزش ۳۵۲-۲۲.مدلهای ارزش از دید مشتری ۳۶۲-۲۲-۱.مدل مولفه های ارزش ۳۶۲-۲۲-۲.مدل نسبت هزینه-فایده ۳۷۲-۲۲-۳.مدل وسیله-نتیجه. ۳۸۲-۲۲-۴.مدل ابعادکلیدی ارزش از دید مشتری ۳۹۲-۲۳.انتظارات. ۴۱۲-۲۴.ادراکات ۴۱۲-۲۵.انتظارات مشتریان ۴۲۲-۲۶.بانکداری الکترونیکی. ۴۲۲-۲۶-۱.تحولات بانکداری الکترونیکی ۴۴۲-۲۶-۲.انواع بانکداری الکترونیکی ۴۵۲-۲۷.پیشینه داخلی ۴۷۲-۲۸.پیشینه خارجی ۴۸فصل سوم: روش تحقیق۳-۱مقدمه ۵۱۳-۲.نوع تحقیق ۵۱۳-۳.جامعه آماری. ۵۲۳-۴.نمونه و روش نمونه گیری ۵۳۳-۵.معرفی ابزارهای جمع آوری اطلاعات. ۵۳۳-۶.روش جمع آوری داده ها. ۵۴۳-۷.روش تجزیه وتحلیل داده ها ۵۴۳-۸.روش دلفی فازی ۵۵۳-۹.تعریف روش دلفی فازی. ۵۶۳-۱۰.مدل یابی معادلات ساختاری. ۵۶۳-۱۰-۱.پایه های مدل یابی معادلات ساختاری. ۵۶۳-۱۰-۲.موارد استفاده مدل یابی معادلات ساختاری. ۵۸۳-۱۱.روایی و پایایی ۶۰۳-۱۱-۱.روایی. ۶۰۳-۱۱-۲.پایایی. ۶۰فصل چهارم: تجزیه وتحلیل داده ها۴-۱.مقدمه. ۶۴۴-۲.توصیف جمعیت شناختی از نمونه تحقیق. ۶۵۴-۲-۱.توصیف جمعیت شناختی از نمونه تحقیق(مرحله تاپسیس و دلفی فازی) ۶۵۴-۲-۲.توصیف جمعیت شناختی از نمونه تحقیق(مدل یابی ساختاری) ۶۹۴-۳. مرحله دلفی فازی ۷۲۴-۳-۱.طراحی مدل اولیه ۷۲۴-۳-۲.مرحله نخست(توزیع پرسشنامه اولیه)۷۲۴-۳-۳.مرحله دوم(توزیع پرسشنامه نسخه دوم) ۷۶۴-۳-۴.مرحله سوم(توزیع پرسشنامه نسخه سوم). ۸۱۴-۴.مدل یابی معادلات ساختاری. ۸۳۴-۴-۱.تحلیل اکتشافی متغیرهای تحقیق. ۸۳۴-۴-۱-۱.توزیع سوالات به عامل ها ۸۷۴-۴-۱-۲.فرضیه های برگرفته شده از مدل اولیه ۸۸۴-۵.تحلیل تاییدی متغیرهای اکتشافی. ۸۸۴-۵-۱.تحلیل عاملی مولفه های تحقیق با بهره گرفتن از نرم افزار Amos Graphics 88۴-۵-۲.تحلیل عاملی تائیدی روابط با کارکنان. ۸۹۴-۵-۳.تحلیل عاملی تائیدی بانکداری الکترونیک ۹۰۴-۵-۴تحلیل عاملی تائیدی سودآوری ادراک شده. ۹۱۴-۵-۵.مدل اندازه گیری ۹۲۴-۵-۶.مدل معادلات ساختاری ۹۴فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات۵-۱.مقدمه. ۹۸۵-۲.خلاصه و نتیجه گیری ۹۹۵-۳.محدودیت های تحقیق. ۱۰۳۵-۴.پیشنهادات تحقیق ۱۰۳۵-۴-۱.پیشنهادات کاربردی تحقیق. ۱۰۳۵-۴-۲.پیشنهادات برای سایر محققین ۱۰۵پیوست ها و ضمائم ۱۰۶منابع ومآخذ. ۱۱۷چکیده انگلیسی ۱۲۱چکیده:مشتری از عناصر مهم مورد توجه مدیران هر سازمانی می باشد. حال سازمان هایی می توانند در امور بازاریابی بخصوص بازارگردی دارای مزیت رقابتی باشند که بتوانند نیازهای مشتریان را قبل از درخواست آنان تشخیص دهند. که این تقاضا ها در قالب تقاضای پنهان معرفی می شود. هدف اصلی این تحقیق ارائه مدلی به منظور شناسایی تقاضای پنهان مشتریان انواع خدمات بانک تجارت می باشد. جامعه اماری این تحقیق را تعداد ۲۰ نفر از خبرگان حوزه بانکی و همچنین نمونه تحقیق را ۳۱۹ نفر از کارکنان بانکی تشکیل داده اند. در این تحقیق به منظور تحلیل اطلاعات از روش تحلیل عاملی تاییدی در قالب نرم افزار AMOS و تحلیل دلفی فازی استفاده شده است. در بخش دلفی، متغیر های مربوط شناسایی و با بهره گرفتن از تحلیل عاملی تاییدی این متغیر ها در قالب یک مدل جامع ارائه گردید. در این تحقیق ابتدا عوامل بانکداری الکترونیک، روابط کارکنان، کیفیت خدمات و سودمندی ادراک شده شناسایی گردید که پس از بررسی روابط بین این متغیر ها مشخص گردید که رابطه معنی داری بین این متغیر ها و تقاضای پنهان مشتریان وجود دارد.کلید واژه ها :تقاضای پنهان، بانک تجارت، مدل یابی معادلات ساختاری، دلفی فازی مقدمهمشتری از عناصر مهم مورد توجه مدیران هر سازمانی می باشد. حال سازمان هایی می توانند در امور بازاریابی بخصوص بازارگردی دارای مزیت رقابتی باشند که بتوانند نیازهای مشتریان را قبل از درخواست آنان تشخیص دهند. که این تقاضا ها در قالب تقاضای پنهان معرفی می شود. در این فصل از تحقیق به بررسی کلیاتی از طرح تحقیق در قالب بیان مسئله، اهداف، سوالات و فرضیات تحقیق و روش مورد استفاده در این تحقیق پرداخته می شود. بیان مسئله در سال های اخیر، عرصه کسب و کار جهانی به شدت رقابتی شده و ماهیت تقاضای مشتریان تغییر کرده و بسیار پیچیده شده است. علاوه بر این، مشتریان شروع به تقاضای انواع گوناگونی از محصولات در دوره های زمانی کوتاه کرده اند. در این موقعیت، سازمان های جدید دریافتند که برآورده ساختن این گونه از تقاضاها بسیار دشوار است؛ از سویی دیگر جهانی شدن نیز باعث ایجاد بستر رقابت فزاینده بین سازمان های گوناگون در بازارهای آزاد شده است(وینود و همکاران[۱]،۲۰۰۸). همچنین در سال های اخیر مشارکت دادن مشتریان در طراحی محصولات و خدمات جدید، به عنوان یک عامل بسیار مهم برای موفقیت شرکت ها در نظر گرفته می شود(اسوندسن و همکاران[۲]،۲۰۱۱). تضمین کیفیت برای مشتریان اهمیت دارد؛ پاسخ به این سوالات که خواسته ها و نیازهای واقعی مشتریان چه چیزهایی هستند؛ مشتریان چگونه انگیزه خرید پیدا می کنند و چه چیزی باعث رضایت مشتریان می شود؛ نیازمند روش های تحقیقات بازاریابی است. توجه به رضایت مشتری و برآورده کردن نیازهای وی، روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند(زو و همکاران[۳]،۲۰۰۹).در دنیای در حال تغییر و در حال توسعه امروزی خدمات ، بر چشم انداز اقتصادی ، نظامهای اقتصادی پس از دوران صنعتی تسلط دارند و به عنوان یکی از قسمتهایی محسوب می شود که در میان کشورهای تازه ظهور یافته از رشد سریعی برخوردار است و ۲۰درصد از اشتغال و سهم قابل توجهی از تولید ناخالص ملی را به خود اختصاص داده است(فرانسیسکو و رینرت[۴]،۱۹۹۶). همگام با رشد چشمگیر بخش خدمات در حوزه کسب وکار معاصر،انتظار می رود که اهمیت مدیریت خدمات نیز افزایش یابد(بیتس[۵] و همکاران،۲۰۰۳) . در بخش خدمات، بانکها یکی از صنایعی است که به سرعت در حال رشد است و از رقابت چشمگیری برخوردار است. بانکها در تلاش برای شکستن قیمت ها و برتری رقابتی در بازار،مقیاس های جدی را اتخاذ کرده اند تا عملکرد خود را در برابر رقبا ارتقاء بخشند. دو گام اساسی که پست بانکها در سالهای اخیر برداشته اند عبارتند از(ویکراماسینگه[۶]،۲۰۰۸): تلاش برای تبدیل شدن به سازمانهای متمایل به سمت بازار به منظور حصول مزایای رقابتی پایدار و عملکرد دراز مدت تلاش برای اصلاح و ارتقاءکیفیت خدمات از طریق فراهم کردن خدمات ابتکاری بیشتر. هم بازار یابی خدمات و هم توسعه خدمات جدید طی سالهای اخیر مورد توجه شدید محققان قرار گرفته اند بنابراین به کارگیری این مفاهیم در صنعت بانکها چندان تعجب بر انگیز نیست(پاراسورامان[۷] و همکاران، ۱۹۸۵). بنابراین، شناسایی نیازهای مشتریان و تبدیل آنها به ویژگی های طراحی محصولات و خدمات، امری حیاتی برای رقابتی ماندن در بازار است(تونتینی[۸]،۲۰۰۳). از طرف دیگر، زندگی اجتماعی و جامعه متراکم انسانها ایجاب میکند که نیازهای گوناگون هر فرد از طریق مراجعه به دیگر گروههای انسانی تامین شود. این نیازها به بخشهای متعددی از قبیل خوراک، پوشاک، مسکن، خدمات فرهنگی، آموزشی، پزشکی، ارتباطی و دیگر نیازهای انسانی تقسیم میشوند. در این تعامل، هر فرد برای تامین نیاز خود در نقش مشتری به سازمانها و موسسات تامینکننده آن مراجعه میکند. از سوی دیگر، سازمانهای اجتماعی بسیاری نیز به منظور تامین نیازهای انسانی شکل میگیرند که ضمن انجام این وظیفه، در پی کسب سود مناسب برای خود هستند و در این راستا میکوشند تا مراجعه انسانها به آن سازمان تکرار شود. به نظر میرسد که نزدیکترین مسیر تا نقطه هدف برای سازمان و همچنین مطلوبترین روش برای مشتریان، تامین نیازها و انتظارات مشتریان باشد. مشتریانی که اساس تعاملات خود با هر سازمانی را منافع مادی و معنوی خویش قرار میدهند و در این بین بسیاری از مردم برای کسب احترام بهای بیشتری میپردازند و در فرایند تامین نیازهای زندگی، حفظ کرامت خود را در جایگاه بالاتری ارزشگذاری میکنند. امروزه دگرگونی های جهان به واسطه فن آوری و فن آوری اطلاعات، اینترنت و به تبع آن دولت الکترونیک و تجارت الکترونیک که آن نیز به نوبه خود از فن آوری اطلاعات مشتق می شود، تحول ژرف و عمیقی در ارتباطات و فرایند انتقال اطلاعات ایجاد کرده است. این شرایط، زمینه ای را برای تسهیل انجام امور تجاری و خرید و فروش ایجاد نموده که منجر به افزایش رقابت بین سازمان ها شده است. بانک ها نیز به عنوان مؤسساتی که در حوزه های مختلف پولی و مالی فعالیت می کنند از این امر مستثنی نبوده و در انجام امور خود با موانع و تهدید های گوناگونی مواجه هستند که برای فائق آمدن بر آنها و دستیابی به فرصتهای بالقوه بازار باید دارای مزیت های رقابتی از جمله ارائه خدمات بانکداری اینترنتی باشند. امروزه اکثر بانکها با محیطی کاملا پویا روبه رو هستند و همه بانک ها چه بزرگ و چه کوچک با توجه به تغییرات برق آسا در موقعیت های رقابتی و شرایط حاکم بر بازار، جذب و حفظ مشتریان تجاری را سرلوحه برنامه های خویش قرار داده اند ( آماد و جعفر پور، ۱۳۸۸). در کشور ما، انجام سریع امور و عدم اتلاف زمان به عنوان مهم ترین عنصر موفقیت در رقابت بانک ها محسوب شده و مشتریان به عنوان رکن اصلی تعیین کننده این رقابت، ارزش بسیار زیادی برای فن آوری و سرعت و در درجه بعدی تخصص فنی بانک ها قائل هستند. در بانکداری نوین تشریح خدمات بانک و خصوصا خدمات بانکداری الکترونیک الزامی است و مشتریان حق دارند از طریق رسانه های عمومی، خدمات بانک ها را بشناسند. از این رو بانک ها برای کارآمد شدن نیاز به کسب اطلاعات کافی از مشتری، درک علائق و خواسته ها و توسعه روابط با او هستند. بانک ها می توانند با شناسایی نیازهای مشتریان که تا کنون بدان توجهی نشده است میزان سودآوری و رضایت مشتریان خود را ارتقاء دهند. شاید بتوان گفت که تحقیقات بسیار کمی در ارتباط با شناسایی نیازهای پنهان و در واقع تقاضای پنهان مشتریان بانکی را شناسایی و رتبه بندی کند، صورت گرفته است. در این تحقیق برآنیم تا این عوامل را شناسایی کنیم. در واقع سوال اصلی تحقیق اینست که تقاضای پنهان مشتریان انواع خدمات بانک تجارت ( خصوصا خدمات بانکداری الکترونیکی) تحت تأثیر چه عواملی است؟ به همین منظور تلاش می شود تا این تحقیق در شعب مختلف بانک تجارت استان تهران انجام شود. این بانک در کلیه نواحی و مناطق استان تهران دارای شعب می باشد که در قالب پنج بخش، شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز توزیع شده است. اهمیت و ضرورت تحقیق امروزه مشتریان به عنوان یکی از عناصر اصلی در محیط سازمان ها تعریف شده اند. این مشتریان با انتقال نقدینگی از محیط به سازمان ها نقش خون رسانی را در سیستم سازمانی دارند(کرونین[۹]،۲۰۰۱). بنابراین لزوم توجه به نیازهای مشتریان از مهم ترین وظایف سازمان های مختلف می باشد. در این میان یکی از مسائل و چالش های مطرح شده در زمینه تقاضای مشتریان مربوط به تقاضاهایی است که مشتریان در خود احساس می کنند و سازمان تاکنون پاسخ شایسته ای به این نیازهای مشتریان نداده است(دال[۱۰]،۱۹۹۹). در واقع در بعضی از موارد مشتریان تقاضایی دارند اما چون تابه حال هیچ یک از شرکتها به آن تقاضا توجه نکرده اند، این تقاضا به صورت نهفته و پنهان مانده است ولی به محض اینکه شرکتی محصولی را برای پاسخ به این تقاضا ارائه می کند شاهد این هستیم که با هزینه تبلیغات بسیار اندک مشتریان برای ابتیاع آن محصول علاقه مندی نشان می دهند.از سویی با توجه به عرصه رقابتی در حوزه های بانکی لزوم توجه هر چه بیشتر به این موارد می تواند موجب ایجاد مزیت رقابتی در بانک ها شود. با وجود اهمیت بالای این بحث تا کنون تحقیقات داخلی در حوزه تقاضای پنهان صورت نگرفته است و بیشتر مطالب در حد تعریفی از این نوع تقاضا ارائه شده است. در این تحقیق تلاش می شود تا به صورت جامع به بررسی این نوع تقاضا در سیستم بانکی پرداخته شود. اهداف تحقیق: ارائه مدلی به منظور شناسایی تقاضای پنهان مشتریان انواع خدمات بانک تجارتارائه راهکارهایی به منظور بهبود ارضای بهتر نیازها و تقاضای مشتریان انواع خدمات بانک تجارت قلمرو تحقیق ۱-۵-۱- قلمرو موضوعیموضوع اصلی این تحقیق شناسایی و ارائه مدل تقاضای پنهان مشتریان می باشد. این موضوع در حوزه مباحث بازاریابی خدمات قرار دارد.۱-۵-۲- قلمرو مکانیمکان اجرای این تحقیق بانک تجارت استان تهران می باشد.۱-۵-۳- قلمرو زمانیزمان اجرای این تحقیق پاییز و زمستان سال ۱۳۹۲ می باشد. کاربرد نتایج تحقیق نتایج این تحقیق می تواند در سازمان ها و گروه های زیر مورد استفاده قرار گیرد: کاربرد ویژه نتایج این تحقیق می تواند در بانک تجارت ارائه شود. کلیه بانک های خصوصی و دولتی در مرحله دوم می توانند از نتایج این تحقیق بهره مند شوند. کلیه مشاوران بازاریابی شرکت های خصوصی ودولتی تعریف واژه ها و اصطلاحات ۱-۷-۱- تقاضای پنهان مشتریان:در بعضی از موارد مشتریان تقاضایی دارند اما چون تابه حال هیچ یک از شرکتها به آن تقاضا توجه نکرده اند، این تقاضا به صورت نهفته و پنهان مانده است ولی به محض اینکه شرکتی محصولی را برای پاسخ به این تقاضا ارائه می کند شاهد این هستیم که با هزینه تبلیغات بسیار اندک مشتریان برای ابتیاع آن محصول علاقه مندی نشان می دهند(کاتلر،۱۳۹۲).۱-۷-۲- بانکداری الکترونیک:بانکداری الکترونیک فراهم آوردن امکان دسترسی مشتریان به خدمات بانکی با بهره گرفتن از واسطه های ایمن و بدون حضور فیزیکی می باشد(نوریس و هلدن[۱۱]،۲۰۰۱). در واقع بانکداری الکترونیک اشاره می کند به ارائه خدمات به مشتریان از طریق کامپیوتر و یا تلویزیون(آلن و همکاران،۲۰۰۱).۱-۷-۳- سودمندی ادراک شدهدرک مفید بودن درجه ای است که افراد به این اعتقاد می رسند که، استفاده از یک سیستم بخصوص می تواند موجب افزایش عملکرد شغلی و یا زندگی شخصی وی شود(القهدانی[۱۲]،۲۰۰۱). سودمندی ادراک شده توانایی پیش بینی پیامد های طولانی مدت فعالیت های جاری است. به عبارتی سودمندی ادراک شده شناخت فرد از سودمندی رفتار حاضر او برای تحقق اهداف ارزشمند آینده است(نقش و طرخان،۱۳۸۹).۱-۷-۴- کیفیت خدماتگرونروز (۱۹۸۴) کیفیت خدمات را به عنوان یک ملاحظه داوری از یک فرایند ارزشی که مشتریان مقایسه می کنند انتظاراتشان را با خدماتی که آنها درک کرده اند از چیزهایی که انها دریافت کرده اند نتیجه می دهد. گرونروز همچنین پیشنهاد داده که کیفیت خدمات افتتاح می کند که می تواند دو بخشی باشد : کیفیت اجرائی (چه چیزی انجام شده) و کیفیت کارکردی (چگونه آن انجام شده ).۱-۷-۵- ارتباطات کارکنانلافری(۲۰۰۴)ارتباطات کارکنان را به عنوان کیفیت برقراری تعامل کارکنان با مشتریان معرفی نموده است.۱-۷-۶- انتظارات مشتریان:هرت لاین و فرل[۱۳](۲۰۰۸) انتظارات مشتری را به این صورت تعریف نموده اند: درجه ای که یک کالا و یا خدمت می تواند انتظارات مشتریان را برآورده سازد. درک انتظارات مشتریان از خدمات و کالاهای موسسات و سازمان ها و همچنین چگونگی شکل گیری آن دارای اهمیت بالایی می باشد. خلاصه فصل مشتری از عناصر مهم مورد توجه مدیران هر سازمانی می باشد. حال سازمان هایی می توانند در امور بازاریابی بخصوص بازارگردی دارای مزیت رقابتی باشند که بتوانند نیازهای مشتریان را قبل از درخواست آنان تشخیص دهند. که این تقاضا ها در قالب تقاضای پنهان معرفی می شود. در این فصل از تحقیق به بررسی کلیاتی از طرح تحقیق پرداخته شده است. ابتدا مسئله اصلی تحقیق بازگو گردید و سپس اهمیت پرداختن به این موضوع ارائه شد. در مراحل بعدی اهداف و فرضیه تحقیق مورد بررسی قرار گرفت و قلمرو پژوهش در قالب قلمرو موضوعی، مکانی و زمانی بیان شد. در نهایت تعاریف مربوط به متغیر های تحقیق ارائه شد.تعداد صفحه :۱۳۹قیمت : 14700 تومان بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد و در ضمن فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود. پشتیبانی سایت : [email protected] در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید. *